Sprawozdanie nr 3 – logistycy

Po czterech dniach ciężkiej pracy, w piątek (2.10.2020) o godzinie 11:00, pojechaliśmy całą grupą na wycieczkę do Chanii. Podróż trwała około godziny. W czasie podróży zatrzymaliśmy się w punkcie widokowym nad przepięknym jeziorem Kournas.  Po sesji fotograficznej pojechaliśmy dalej do Chanii. O godzinie 12:00, byliśmy już na miejscu i dalszy czas spędziliśmy samodzielnie zwiedzając to urokliwe miasto. Następnie udaliśmy się do parku, by odpocząć na łonie natury, a potem całą grupą pojechaliśmy na wspólną kolację. Najedzeni i uśmiechnięci, dowiedzieliśmy się o następnej atrakcji, jaką była gra w kręgle. Wszyscy byli zdeterminowani, żeby wygrać. To była świetna zabawa! Po pełnym dniu rozrywki, wróciliśmy zmęczeni do hotelu i wszyscy poszliśmy spać, aby mieć siłę na następnym dzień, którym była sobota (3.10.2020). W upalny pierwszy dzień weekendu, większość z nas udała się na plażę, a niektórzy wędrowali po  pobliskich górach. Po całym dniu, jak codziennie udaliśmy się na kolację. Niedziela (04.10.2020) wyglądała podobnie. Korzystaliśmy z uroków tutejszej pogody opalając się na plaży. O godzinie 18:00 zebraliśmy się wszyscy, na wspólną kolację. Po uczcie wróciłyśmy do naszego tymczasowego miejsca zamieszkania, by szykować się na pracowity poniedziałek. Rano w pierwszym dniu pracy po weekendzie, wszyscy wyruszyliśmy na miejsce swoich praktyk, gdzie nabywaliśmy nowych umiejętności związanych z naszym zawodem. Po pracowitym czasie w pracy, każdy wypoczywał na własny sposób. O godzinie 19:00 jak co dzień udaliśmy się na kolację. Te cztery dni były pouczające i pełne wrażeń oraz nowych doświadczeń. Już nie możemy się doczekać reszty pobytu na Krecie!